ЗВІТ КЕРІВНИКА
Пилиповицького закладу дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу «Пилипко» директора Федорової С.О. про свою діяльність за підсумками 2023/2024 навчального року перед батьками, педагогічним колективом
та громадськістю 27.06.2024
Голова зборів – Учік Л.В.
Секретар – Лазутіна Д.Ю.
Присутні: ____27____ Батьки: - _____11_____ Працівники ЗДО: __16__ | ||
Головапрофспілковогокомітету - Ярошенко Н.А. | ||
Порядок денний:
1. Вибори голови та секретаря зборів.
2. Вибір лічильної комісії.
3. Звіт директора.
4. Обговорення звіту/ виступів членів колективу та громадськості
5. Таємне голосування.
Шановні присутні!
Відповідно до Положення про заклад дошкільної освіти, я, керівник Пилиповицького ЗДО «Пилипко», Федорова Світлана Олександрівна (освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 11 років, маю звання «Вихователь-методист»), звітую перед Вами про свій персональний внесок у підвищення рівня світньо-виховного процесу установи протягом 2023-2024 навчального року. Звітування проводиться з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в нашому закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.
Даний звіт зроблено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом, батьками та громадськістю».
У звіті розкриті такі питання:
• створення умов для варіативності дошкільної освіти та вжиті заходи щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес;
• організація різних форм роботи з вихованцями та батьківською громадою дошкільного закладу;
• зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази установи;
• залучення додаткових джерел фінансування садочка та їх раціональне використання;
• забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки;
• соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників;
• залучення педагогічної та батьківської громадськості закладу до діяльністі закладу, співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями.
1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Пилиповицький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Пилипко» відкрито 19 грудня 2011 року.
Юридична адреса: 07840, Вул..Привокзальна,7, с.Пилиповичі, Бородянського р-ну
E-mail: pylypko2012@ukr.net, Сайт: dnz180.klasna.com
Проектна потужність - 75 місць.
Максимальна потужність – 90 місць.
Мова виховання та навчання – українська.
В закладі дошкільної освіти працює 4 групи:
Раннього віку – 1 група, дошкільного віку – 3 групи.
Інклюзивні групи 3, логопедична група -1.
Кількість дітей – 68.
Режим роботи навчального закладу:
з 08:00 до 17:00,
чергова група працює з 07:30 до 18:00.
Діяльність закладу здійснюється у відповідності до Законів України: Конституції України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», Державного стандарту дошкільної освіти (Базового компоненту 2021 р.), Положення про заклад дошкільної освіти, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, Санітарного регламенту, Статуту ЗДО, Колективного договору та інших розпорядчих документів.
Головною метою діяльності дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, виконання вимог Базового компонента, забезпечення умов для ефективного проведення освітнього процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.
Діяльність керівника дошкільного закладу направлена на вирішення освітніх, методичних, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.
Згідно нормативів, санітарно-гігієнічних вимог та специфіки роботи дитячого закладу в дитсадку обладнані необхідні приміщення: групові та спальні кімнати, роздягальні та кімнати гігієни. Постійно функціонує спортивно-музична зала, працюють кабінети: медичний, методичний, психологічний, логопедичний. Всі технологічні та побутові приміщення знаходяться у належному стані. В кожній групі обладнано куточки безпеки, здоров'я, куточки природи. Розвивальне предметно-просторове середовище усіх приміщень відповідає санітарним, функціональним, естетичним вимогам завдяки спільній роботі адміністрації, батьків, вихователів груп та технічного персоналу, який дбає за чистоту і порядок у нашому закладі.
Комплектація груп дітьми в 2023-2024 навчальному році складала – 50 дітей.
Групи комплектуються за віковими ознаками (одновікові), відповідно до санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей в закладі дошкільної освіти з урахуванням батьківських запитів, за поданням батьками відповідних документів на комплектацію.
Станом на 1 червня 2024 року подано 5 заяв на влаштування дітей до ЗДО «Пилипко» на 2024- 2025 навчальний рік.
2.АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО, ТЕХНІЧНОГО СКЛАДУ КОЛЕКТИВУ ТА РОБОТИ З КАДРАМИ
Дошкільний заклад укомплектований педагогічними кадрами та технічним персоналом до складу якого входять 21 працівник, з них – з вищою освітою – 9 осіб, із середньо-спеціальною педагогічної освітою – 6 особа, іншою спеціальною освітою – 6 осіб.
Протягом навчального року я, як керівник дошкільного закладу, приділяла особливу увагу вивченню потенціалу колективу та підвищенню фахової майстерності педагогів шляхом відвідування методичних об’єднань, проходження курсів підвищення кваліфікації, складання планів самоосвіти, відвідуванню семінарів-тренінгів, проведенню тематичних обговорень, круглих столів, зустрічей. Результатами просвітньої роботи стали: участь нашого закладу в освітніх педагогічних обласних студіях, Всеукраїнських та міжнародних конференціях, навчальних освітніх вебінарах, онлайн-заходах.
У поточному році атестацію педагогічних пройшли 2 педагогічних працівника, та отримали кваліфікаційну категорію Спеціаліст ІІ категорії.
Курси підвищення кваліфікації пройшли педагогічні працівники закладу: Лазутіна Д.Ю., Копєйка Т.Ю., Федорова С.О., Федорова К.О., Пісковець О.В., Булгакова Т.М., Урчік Л.В., Ткач І. Ф.
3. МЕТОДИЧНА РОБОТА
Зміст освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі визначається стандартом дошкільної освіти Базовим компонентом дошкільної освіти і реалізується відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». З метою підвищення рівня професійної майстерності педагогів і підвищення їх фахової кваліфікації впродовж навчального року у закладі проводилися різні методичні заходи – індивідуальні, групові та масові форми роботи, а саме: педагогічні ради, семінари, майстер-класи, педагогічні години та консультації, анкетування, групові та загальні батьківські збори тощо. Всі ці форми роботи були дієвими та оперативними за рахунок розуміння вихователями актуальності питань, що розглядалися, різнобічним і ґрунтовним аналізом навчально-виховного процесу, його позитивних сторін та невдач, необхідності якісних і суттєвих змін з метою реалізації поставлених завдань. Ефективність різних форм методичної роботи також підсилювалася впровадженням в них інтерактивних видів роботи: елементів дискусії, ділової гри, тренінгів, проблемних семінарів тощо.
Протягом навчального року велика увага приділялася навчально-методичному забезпеченню освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти.
За 2023/2024 н. рік педагогічний колектив закладу вкотре долучився до участі у наступних освітніх заходах:
- всеукраїнська благодійна акції від Національного банку України «Смілива гривня»;
- Всесвітній тижень грошей (англ. Global Money Week 2024);
- Всеукраїнської соціальної акції «Щедрий вівторок. День добрих справ»;
- соціальні акції до Дня захисника Вітчизни «Оберіг для захисника», «Смаколики для захисників Вітчизни»;
- екологічна акція «Годівничка для синички», «Надай вживаним речам друге життя»;
- Всеукраїнське заняття доброти «Щаслива лапа»;
- екологічна акція традиції добрих справ « Діти – за роздільний збір сміття»;
- Національна руханка у вишиванках «Дякуємо ЗСУ» до Міжнародного дня вишиванки та отримали Золоту відзнаку «Заклад партнер»;
- продовжується робота екологічно-соціального проєкта «Кришечки збери - Дитині допоможи».
Протягом навчального року директор закладу ЗДО Світлана Федорова взяла участь у наступних заходах:
- Всеукраїнська інтернет-конференція «Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації» від 15.09.2023; інститут проблем виховання НАПН України. Тема доповіді «Ранній вік як базис формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку»;
- Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми дошкільної освіти: виклики та пріоритети», 19-20 жовтня 2023 року; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Тема доповіді «Ранній вік як базис формування основ соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку»;
- Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, діджиталізація, майбутній капітал» 19.10.2023, Київський університет імені Бориса Грінченка;
- Науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри», 29.11.2023, Київський університет імені Бориса Грінченка; тема доповіді: «Психологічні засади комунікативно-мовленнєвої діяльності як засобу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку»;
- V Міжнародна науково-практична конференція «Нова українська школа: результати та перспективи», 21.12.2023, Маріупольський державний університет. Тема доповіді: «Комунікативно-мовленнєва діяльність як засіб формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого віку».
- Міжнародна науково-практична конференція з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова «Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий упровадження)». Тема доповіді: «Формування основ соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку в дошкільному дитинстві», Київ, 20 березня 2024 року.
- V Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів». Тема доповіді: «Соціальні акції в закладі дошкільної освіти як засіб формування громадянської компетентності дошкільників», Київ, 27 березня–2 квітня 2024 року.
Стала спікером Всеукраїнських освітніх заходів для педагогів дошкілля:
1. Освітній напрям «Дитина в соціумі» на сторінках календарно-тематичного планування «Буду вправним першачком» Дата: 29.08.2023.
2. «Розвиток професійної компетентності педагогів ЗДО в умовах упровадження інноваційних підходів під час очного та дистанційного навчання. Старший дошкільний віку» Дата: 31.08.2023;
3. «Розвиток професійної компетентності педагогів ЗДО в умовах упровадження інноваційних підходів під час очного та дистанційного навчання. Середній дошкільний віку. Дата: 26.09.2023;
4. «Комунікативна діяльність як засіб формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності» 18.11.2023;
5. Вебінар обласної педагогічної студії «Конструктивна взаємодія з батьками від першої зустрічі до перших шкільних сходинок», квітень 2024;
6. Всеукраїнська конференція з дошкілля: Шляхи зростання фахової майстерності в умовах інноваційного освітнього середовища» 16.05.2024.
Опубліковано: стаття у науковому виданні, включеному до переліку наукових фахових видань України з присвоєнням категорії «Б»: «Проблеми партнерської взаємодії у формуванні соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку» травень, 2024 рік; стаття у виданні, проіндексованих у базах даних Web of Science Core Collection «Developing Social and Citizenship Skills Through Interactive Engagement in Senior Preschoolers», червень 2024 рік.
Протягом року вчитель-логопед закладу Ірина Фарбатюк взяла участь у наступних освітніх заходах:
- доповідь на настановній педагогічній раді з темою: «БІОЕНЕРГОПЛАСТИКА: як нетрадиційний метод в логопедії допомагає ефективніше долати мовленнєві порушення?»;
- організація та проведення районного семінару «Особливості корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями» для вчителів-логопедів та практичних психологів Бородянського ОТГ;
- семінар для педагогів ЗДО «Пилипко» «Діти з синдромом Дауна» (спільно із практичним психологом Федоровою К.О. та музичним керівником Ярошенко Н.А.);
- Міжнародний день поширення інформації про аутизм «Одягни блакитне» 2 квітня.
Педагоги поглибили свої знання, беручи участь у засіданнях педагогічних рад з тем:
- «Пріоритети та перспективи в роботі ЗДО на 2023 -2024 н.р.»;
- «Оволодіння предметно-практичною діяльністю (діяльність з предметами за їх призначенням), засвоєння сенсорних еталонів (колір, форма, розмір), розвиток мовлення, вправляння чуттєвого досвіду взаємодії з оточенням (бачу, чую, відчуваю, дію)»;
- «Роль співпраці з родинами у вирішенні завдань освіти для сталого розвитку»;
- «Ігрова діяльність, формування граматичної правильності мовлення та вихід на творчий рівень сюжетно-рольової гри»;
- «Заклад дошкільної освіти – Нова українська школа: перезавантаження» (шляхи співпраці);
- «Формування психологічної зрілості та готовності до навчання у школі (життєві компетентності, мотивація, саморегуляція, вміння спілкуватися, інтерес до пізнавальної діяльності)».
В умовах військового стану значна увага приділялася психологічній підтримці всіх учасників освітнього процесу. Протягом навчального року практичним психологом закладу Катериною Федоровою проведено наступні заходи:
1. заходи з учасниками освітнього процесу до Дня ментального здоров’я (10 жовтня 2023р.);
2. участь у семінарі Бородянської селищної ради на базі ІРЦ «Використання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з ООП в діяльності педагога» (25.10.2023р.);
3. тренінгове заняття для батьків та педагогів (02.11.2023р.);
4. навчання з 13-15 листопада 2023 за програмою психологічного супроводу та підтримки учасників освітнього процесу в умовах кризи в Україні;
5. заходи до Дня толерантності 17.11.2023р.;
6. участь у семінарі для вчителів-логопедів та практичних психологів «Особливості корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями» (14.12.2023р.);
7. семінар для педагогів «Організація освітнього процесу для дітей з синдромом Дауна» (21.03.2024р.)
8. семінар-тренінг для педагогів «Резилієнтні групи» 22.03.2024р.;
9. тиждень психології «Кольорові фантазії». З 22.04.2024-26.04.2024р.;
10. проведення тренінгових занять з батьками вихованців від дитячого фонду ЮНІСЕФ «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайних ситуацій» з 29.04 – 12.06.2024р.;
11.Індивідуальні консультації батьків та педагогів протягом навчального року.
12.Соціальна акція «Шкартпетуйся!» до Всесвітнього дня людей із синдромом Дауна.
Задля забезпечення якісного освітнього процесу вагоме значення має продовження вивчення та впровадження кращого передового педагогічного досвіду вітчизняних та зарубіжних педагогів: Ольги Безсонової, Наталії Гавриш, Катерини Крутій, Ольги Косенчук, Лоріса Малагуцці, Карла Орфа.
Музичним керівником закладу Наталією Ярошенко спільно з педагогами, на належному рівні були проведені свята та розваги:
1. Музична розвага «Ми – веселі дошкільнята» до Дня знань (всі вікові групи).
2. Музична розвага до Дня дошкілля «В гостях у клоунів» (всі вікові групи)
3. Музично – спортивна розвага до Дня захисника Вітчизни (старші групи та середня група).
4. Музична розвага «Осінні вечорниці» (всі вікові групи).
5. Музично – театралізована розвага до Дня Святого Миколая «Святий Миколай, ти до нас завітай» (всі вікові групи).
6. «Різдвяний вертеп» (старші групи та середня група).
7. «В гостях у Снігової Баби» (ясельно – молодша група).
8. Музична розвага до Дня Святого Валентина (старші групи).
9. Музичне оформлення відкритого заняття в старшій групі «В гостях у пані Казки».
10. Підготовка та музичне оформлення розваги медичної сестри «Чистим зубки».
11. Участь у семінарі для педагогів ЗДО «Діти з синдромом Дауна».
12. Музично – театралізована розвага до Дня театру «Різнокольорова Весна» (всі вікові групи).
13. Великодня розвага для всіх вікових груп.
14. Участь у конкурсі до Дня вишиванки (підготовка танцювального номеру для вихователів та діток).
15. Випускне свято «Зірковий зорепад» (старші групи).
16. Виступ дітей старших груп на Святі останнього дзвоника у Пилиповицькій гімназії.
Вихователі, діти та батьки всіх вікових груп та інший персонал закладу долучилися до проведення тематичних днів «День Українського козацтва», «День захисника Вітчизни», «День української хустки», «День Соборності», «День української вишиванки», «День птахів», «День води», «Всесвітній День дякую» та інші.
Протягом навчального року педагоги закладу (Федорова С.О., Урчік Л.В., Ткач І.Ф., Копєйка Т.Ю., Федорова К.О., Лазутіна Д.Ю., Процюк В.В.) взяли активну участь у навчально-методичному заході з теми: «Педагогіка партнерства в дошкільній освіті» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти організованим Київським обласним інститутом післядипломної освіти. За результатами обласної педагогічної студії опубліковані авторські методичні розробки у збірнику матеріалів:
1. С. Федорова Д. Лазутіна, В. Процюк «Соціально-педагогічна акція «Читати – це сучасно та модно»;
2. С. Федорова, Л. Урчік «Позитивна спільна взаємодія як запорука успішної соціалізації дошкільників»;
3. К. Федорова «Педагогіка партнерства в дошкільній освіті».
В рамках проведення Всесвітнього дня вогнегасника головним фахівцем ВОЗЦЗ Бучанського РУ ГУ ДСНС України у Київській області Романом Остапчуком проведено практичний тренінг з колективом закладу «Знаю, вмію, допоможу».
Медичною сестрою закладу протягом року проводилися навчання персоналу
з надання першої домедичної допомоги, проведено розвагу для дітей «В гостях у тітоньки Щіточки».
Протягом року систематично проводилися загальні збори колективу, педагогічні зустрічі, наради, навчання для всього колективу.
В рамках вирішення методичної проблеми на навчальний рік, приділялася увага взаємодії педагогів колективу з батьками. Були проведені різноманітні форми роботи: консультації, бесіди, онлайн-зустрічі. Батьки брали участь в онлайн фото та відео виставках, допомагали у виготовленні атрибутів до свят та розваг, що проходили у стінах закладу. Особливою подякою хотілося б відмітити участь батьків групи «Веселка» в облаштуванні укриття.
Також у закладі практикується взаємовідвідування занять, систематичний моніторинг розвитку дошкільнят. Мною та медичною сестрою закладу протягом навчального року було проведено декілька комплексних з організації занять з фізичної діяльності у групах дошкільного закладу.
За результатами перевірок складено довідки та проведено педагогічні ради.
Аналіз методичної роботи, проведеної протягом 2023-2024 навчального року показав, що у ЗДО створені належні умови для розкриття можливостей і здібностей педагогів, для освоєння ними передового педагогічного досвіду, сучасних педагогічних технологій.
Й надалі будемо продовжувати спрямовувати методичну роботу на модернізацію змісту, форм, методів освітнього процесу; створювати сприятливі умови для діяльності творчих груп, впровадження в практику роботи інноваційних технологій; забезпечення диференційованого підходу під час проведення освітньої роботи.
4. ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ ПО ЗВЕРНЕННЮ ГРОМАДЯН.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в ЗДО «Пилипко» проведено ряд заходів, а саме: оновлено інформаційний стенд, на якому висвітлено особисті контакти адміністрації та телефони різних оперативних та соціальних служб; на особистому прийомі директора дошкільного закладу впродовж року було прийнято понад 50 осіб. Основними питаннями були питання щодо зарахування дитини до дошкільного закладу, роз’яснення питання електронної реєстрації дітей в дошкільні заклади, консультації з приводу подолання поведінкових проблем дошкільнят, особливостей розвитку, полегшення адаптаційного періоду у дошкільному закладі. Також були звернення щодо температурного режиму у групах в осінній період, організації харчування у дошкільному закладі, ремонту укриття закладу, матеріального забезпечення та інші.
Більшість питань, що порушувались громадянами вирішені.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ
Організація харчування дітей в закладі дошкільної освіти, здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 за №298/227, відповідно до нових норм та порядку організації харчування у закладах освіти (постанова КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»).
Харчування дітей у ЗДО «Пилипко» у 2023/2024 навчальному році здійснювалось за перспективним двотижневим меню. Це дозволило наблизити виконання натуральних норм харчування до адекватного, повноцінного забезпечення фізіологічної потреби дітей, збереження їх здоров’я та забезпечення їх нормального фізичного розвитку. Готуючи страви, кухарі дотримувалися технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили із супровідними документами відповідно до нормативних вимог та дотриманням вимог системи НАССР.
Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи. Медична сестра закладу Дмитренко Г.В. здійснює профілактичні заходи, в тому числі проведення обов’язкових оглядів харчоблоку, щоденне зняття харчових проб, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.
Протягом року мною та медичною сестрою закладу систематично проводився моніторинг та аналіз виконання натуральних норм харчування, а саме: моніторинг місячних та квартальних звітів.
Для виявлення дітей пільгових категорій у вересні та грудні 2023 року мною було ініційовано та проведено соціальне опитування сімей. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. На даний час оплата за харчування дітей здійснюється за рахунок батьків та місцевого бюджету у відсотках 50/50% і вартість складає:
За моїми клопотаннями та погодженням керівника відділу освіти Бородянської селищної ради Новікової Н.В. було організовано безкоштовне харчування для дітей учасників бойових дій, дітей з особливими потребами, дітей із статусом внутрішньо-перемішеної особи, дітей із статусом постраждалих від військової агресії росії – 11, дітей, 50% від вартості харчування у нашому закладі сплачують 2 багатодітних родини.
Умови для організації харчування в дошкільному закладі відповідають нормам. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням. Виконуються вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму харчоблоку. Протягом року за рахунок позабюджетних коштів, а саме батьківських та благодійних внесків, було придбано змішувач води для харчоблоку та відремонтовано морозильну камеру.
6. СИСТЕМА РОБОТИ ЗАКЛАДУ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ, ОХОРОНИ ПРАЦІ, ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Діяльність адміністрації спрямована на виховання всіх учасників освітньо – виховного процесу закладу освіти якостей свідомого та обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності, і в умовах військової агресії, надзвичайних ситуацій; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, протипожежної безпеки. В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників. Систематично видаються накази з охорони праці. Як керівник закладу, провожу інструктажі з колективом, виступаю на батьківських зборах та надаю інформацію батькам з приводу збереження життя та здоров’я дітей. Особисто звернулася за допомогою меценатів з приводу ремонту укриття. І ви знаєте, що ремонт проведено: гарний, сучасний, з дотримання норм безпеки. Сервісне обслуговування пожежної сигналізації відбувається за рахунок відділу освіти Бородянської селищної ради. Коштом відділу освіти Бородянської селищної ради - повірені вогнегасники та придбані протигази, в наявності тривожна кнопка.
7. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Організація медичного обслуговування дошкільників здійснювалась відповідно до вимог діючого законодавства.
Для зниження захворюваності дітей мною та персоналом закладу проводиться систематична робота, зокрема це:
1. Організація роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо профілактики захворювань.
2. Контроль за дотриманням графіків щеплення дітей та роз’яснювальна робота.
4. Дотримання санітарних вимог.
5. Здійснення загартування вихованців.
6. Організація фізичного виховання.
7. Чітке дотримання режиму.
8. Взаємодія медсестри дошкільного закладу з Пилиповицькою амбулаторією загальної практики сімейної медицини.
Дошкільний заклад забезпечений медикаментами для надання швидкої допомоги за рахунок коштів відділу освіти Бородянської селищної ради та благодійних внесків батьків. А саме, придбання жарознижуючіх препаратів, пакет препаратів та засобів для надання допомоги при отруєннях, травмах.
Працівники дошкільного закладу проходять медичний огляд вчасно відповідно до встановленого графіку.
8. РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО УКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ.
Протягом 2023/2024 навчального року активно працювали батьківські комітети та всі члени колективу дошкільного закладу «Пилипко» задля покращення умов та зміцнення матеріально-технічної бази, а саме: організовували роботу з громадськістю щодо залучення позабюджетних коштів та раціонального їх використанням, вели активну діяльність по залученню батьків до благоустрою території дошкільного закладу, ремонту освітлення та проведенню поточних ремонтних робіт.
Завдяки благодійній допомозі батьків було використано на поточні потреби закладу 18 тис. 247 грн. (ремонт кабінету вчителя-логопеда, ремонт картриджів, фарба, миючі засоби, канцелярські товари тощо).
Також протягом року було використано позабюджетних коштів спонсорської допомогу міжнародного фонду ЮНІСЕФ на суму 307 241,13 гривень (меблі, ігрове оснащення, білизна, посібники); інших благодійників на суму 14 тисяч 296 гривень.
Завдяки спонсорській допомозі батьків протягом року пралася білизна у дошкільному закладі.
Під час двомісячника з благоустрою території закладу були оновлені клумби кожної групи.
ПІДСУМКИ:
Аналізуючи роботу з створення умов у дошкільному закладі, створення сприятливих умов для успішного гармонійного розвитку дітей, оцінюючи результати досягнень дошкільного закладу можна зробити наступний висновок: у нашому закладі сформовано цілісний освітній простір, в якому дітям надають якісні освітні послуги, піклуються про здоров’я кожної дитини, залучають бюджетні та позабюджетні асигнування для розвитку дошкільного закладу. Санітарно – гігієнічні норми у дитячому садку дотримуються, На постійному контролі перебуває питання раціонального харчування.
Результати таємного голосування:
«За» - __27__ голосів, «проти» - __0 голосів, «утримались» - ___0_ голосів
Ухвалили:
Роботу керівника Пилиповицького ЗДО «Пилипко» за 2023-2024 навчальний рік Федорової С.О. вважати задовільною.
Голова зборів Ліна УРЧІК
Секретар зборів Дар’я ЛАЗУТІНА
![]() |