Дидактична гра

«Світлофор» ( для дітей молодшого та середнього дошкільного віку)

Мета гри:

· Закріпити уявлення дітей про призначення світлофора, його сигналів та кольорів.

Матеріали: кольорові картонні кружки (жовті, зелені, червоні) ; макет світлофора.

Хід гри:

Вихователь роздає дітям кружки червоного, жовтого та зеленого кольору. Поступово переключає світлофор, а діти показують відповідні кружечки та пояснюють, що означає кожний сигнал.

Виграє той, хто правильно покаже всі Дидактична гра

«Світлофор» ( для дітей молодшого та середнього дошкільного віку)

Мета гри:

• Закріпити уявлення дітей про призначення світлофора, його сигналів та кольорів.

Матеріали: кольорові картонні кружки (жовті, зелені, червоні) ; макет світлофора.

Хід гри:

Вихователь роздає дітям кружки червоного, жовтого та зеленого кольору. Поступово переключає світлофор, а діти показують відповідні кружечки та пояснюють, що означає кожний сигнал.

Виграє той, хто правильно покаже всі кружки та розкаже про призначення кольорів.

Дидактична гра «Відгадай, який знак» (для дітей старшого дошкільного віку)

Мета гри:

• Вчити дітей розрізняти дорожні знаки.

• Закріпити знання дітей про правила дорожнього руху.

• Виховувати вміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

Матеріал: кубики з наклеєними на них дорожніми знаками: попереджувальні, заборонні, наказові, інформаційно-вказівні та знаки сервісу.

Хід гри

Перший варіант

Ведучий (вихователь) запрошує по черзі до столу, де лежать кубики. Дитина бере кубик, називає знак і підходить до тих дітей, в яких вже є знак цієї групи.

Варіант другий

Ведучий (вихователь) називає знак. Діти знаходять відповідний знак на своїх кубиках, показують його та розказують, що він означає.

Варіант третій

Гравцям роздають кубики. Діти уважно їх вивчають. Далі кожна дитина розказує про свій знак, не називаючи його, а всі інші відгадують його за описом.

Дидактична гра «Вулиця міста» (для дітей старшого дошкільного віку)

Мета гри:

Уточнити та закріпити знання дітей про правила поведінки на вулиці, про правила дорожнього руху, про різні види транспорту.

Матеріал: макет вулиці; дерева; автомобілі; ляльки-пішоходи; світлофор; дорожні знаки.

Хід гри

Вихователь разом з дітьми розглядає макет вулиці, задає питання. Свої відповіді діти супроводжують показом відповідних деталей на макеті.

Питання до дітей:

- Які будинки на нашій вулиці?

- Який рух на нашій вулиці – односторонній чи двосторонній?

- Де мають ходити пішоходи? Де мають їздити автомобілі?

- Що таке перехрестя? Де та як треба переходити вулицю?

- Яким знаком позначається пішохідний перехід?

- Як регулюється рух на вулиці?

- Які сигнали світлофора ви знаєте?

- Які дорожні знаки є на вашій вулиці? Для чого вони призначені?

- Для чого потрібен пасажирський транспорт? Де на нього очікують люди?

- Як потрібно себе вести в автобусі?

- Чи можна гратися на дорозі?

Далі вихователь пропонує дітям «проїхати» по вулиці, дотримуючись правил дорожнього руху. Потім хтось з дітей виконує роль пішохода, а хтось – водія. Виграє той, хто впорається із завданням без помилок.

Кiлькiсть переглядiв: 143

Коментарi